Pages

Tuesday, June 02, 2009

Lenge siden nå...

Det tar sin tid før Linda får oppdatert på sin kjære blogg vettu. Jaja, mye som skjer vettu. Men, nå skal vi se. I begynnelsen av mai var vi 10 pers. fra 2an på Bibelskolen som dro på teamtur til Holland og Belgia. Det var utrolig herlig. Jeg ledet lovsang, hadde undervisning om helbredelse, hadde vitnesbyrd og hadde undervisning for barneledere. Jeg forelska meg bare HELT i disse landa. Det var som å være i et eventyr: flott natur, vakre bygninger og herlige mennesker.



I mai hadde vi også vår bankett på Bibelskolen. da var vi kledd i vakre kjoler, og gutta i snygga kostymer;) Vi spiste god middag og hadde herlig felleskap med de andre B.skoleelevene og lærerne.


17.mai feiret nordmennene på Skansen i Stockholm. Vi var samlet flere tusen nordmenn, som gikk i tog samlet opp til Skansen, der det var litt program. Vi koste oss ille denne dagen:-D


Snufs, 28.mai var det bibelskoleavslutning. Det var litt vemodig da:( Men jeg kommer jo tilbake til høsten for å studere gresk da, så jeg får se igjen mange av mine venner. Det var spesielt vanskelig å si hejdå til min norske venninne, Camilla, som jeg har bodd hos i et halvt år. Men ho kommer på besøk til meg under Youth-konf. da:) Linda har nemlig fått seg leilighet uti Marielund, yahooooooo :-D Jeg skal betale 3700 svenske kr, istedetfor 4500 svenske. Gud er god assa!


31.mai dro min svenske venninne Frida of jeg tilbake til Fredrikstad. Frida skal søke jobb og forsøke å få seg leilighet i Fr.stad vettu. Hehe, mange som vil flytte til Norge vettu, mens Linda utvandrer til Sverige... Mandag 1.juni tok jeg mitt første sommerbad uti ferskvann. Dagen etter begynte jeg å sommerjobbe på sykehuset her. Skal bli deilig å tjene litt norske penger vettu!!!Jo åsså har jeg sett min lille, vakre Tuva igjen. Nå er ho bare så NYDELIG assa, Lindas lille prinsesse:)


Om 1 uke i dag, reiser jeg til Israel med Livets Ord. Som jeg gleder meg til det:-D :-D Gud velsigne dere!

No comments: