Pages

Sunday, April 12, 2009

Ja, hva kan jeg si...

Jeg har hatt en helt superduper påskeferie her i Fredrikstad-Norge!!!Tiden går så fort assa:-O
Jeg har vært ganske mye sammen med mitt lille tantebarn Tuva Sofie. Ho sov over hos oss i 3 dager. Takk til hennes mamma Inger og hennes pappa Michael, da ble tante SÅÅÅÅ glad:) Jeg ser ho ikke så ofte vettu, siden denne tjejen her bor i Uppsala...Hehe, og der kommer jeg til å bli litt lenger åsså (studere gresk til høsten).


Jaja, ellers har jeg vært sammen med venner og familie. Jeg har også jobbet hele påska. Fått med meg hele 5 helligdager (får betalt 133% i timen), thohooooo:) Vel den ene dagen var egentlig ikke helligdag da, men nytt for i år er at vi får 133% for denne dagen åsså (onsdag før skjærtorsdag). Gud er god! Hehe, jeg føler meg som en svensk sykepleier som drar til Norge for å tjene penger. Hehe, penger har jeg tjent;) Jeg er utrolig velsignet som har 2 jobber, Akkis i Uppsala og SØF i Freksta'. Ille bra vettø, når man er så mye ute og reiser som meg;).


Jeg har også fått EU-godkjent bilen denne uka.Wops, det var noen ting å fikse på bilen, ting jeg ikke skjønte noe av, diverse fjører og bakklosser et eller annet:-O Hehe, det årna seg iallafall, HURRAAAAA! Bilen er EU-godkjent for 2 nye år, og i morra suser det av gårde til Sweden again:-D Jeg skal hente en dame i Moss i morra, som jeg går b.skole med. Unni heter ho, koselig dame:) Cathrine bruker jo å være min faste medpassasjer til og fra Sweden, men denne gangen er hun i Danmark, og treffer faren til sin tilblivende mann...Hehe:) Venninna mi skal gifte seg til høsten, wow!


Jaja, dette blir mye prat. Er ille trøtt etter å ha jobba mye:-O Til slutt vil jeg si at jeg er så heldig som er frelst og født på nytt. Jesus døde for meg på korset, Han tok mine synder og mine sykdommer. Han har ført meg ut i frihet, amen! Elsker deg Jesus!!!

No comments: