Pages

Wednesday, September 17, 2008

God gave me a love letter:)

I går fikk jeg et kjærlighetsbrev fra Gud:) Vel, jeg gikk inn på internettsiden www.FathersLoveLetter.com og fant en underbar video. Bibelversene fra forrige innlegg er hentet fra denne videosnutten. Åhhh, som jeg gråt da jeg så på filmen og hørte teksten. Jeg bare kjente at Gud var i rommet. Jeg er faktisk Guds datter, og Gud er min pappa! Jeg kan når som helst komme framfor Gud og tilbe Ham ved Hans trone. Jeg holder bare på å "sprekke" på innsiden, fordi jeg elsker Gud SÅ MYE!!! Noen ganger kjenner jeg meg så hjelpesløs, fordi jeg ikke klarer å uttrykke hvor mye jeg elsker Gud. Men vet dere hva? Gud kjenner mitt hjerte. Han kjenner til min inderlige lengsel, amen!!!:)


Jeg oppmuntrer dere til å gå inn på internettsiden, og høre på filmen (varer i ca. 6 minutter), mens dere leser Bibelversene. Hjertene deres vil bli berørt, garantert!!! For en Gud vi tjener. Gud er bare så god, full av kjærlighet og barmhjertighet. Han vet akkurat hva som pågår i hvert enkelts liv. Han har full kontroll over det vi står i akkurat nå. Han sier bare: "Stol på meg". Gud elsker deg, glem ALDRI det!!!

No comments: