Pages

Monday, September 08, 2008

Bibelskolelivet...

Her sitter jeg sammen med søte Anna som er et av barna på lørdagskul. Bildet er tatt fra Europakonferansen på Livets Ord. Vi skal spille pingis:)



Et lite utvalg av Bibelskoleflokken;) Norske Cathrine sitter ved siden av Sam from the States:-D


Ahhh, det bildet her er så coolt assa!!!Vi står oppe på en stor rød lekegreie, og en person tar bilde under oss.
Hehe, nå har vi gått 2 uker på Bibelskolen, og det hender ting hele tiden. Det er så gøy:) Hmmm, en veldig artig ting er at jeg har blitt barneleder. Livets Ord driver et stort innvandrerarbeid, og en stor del av det består av barnearbeid. Så nå er Linda leder for noe som heter minikul, og det består av barn fra 4-6 år. De er så søte:-D Jeg er da sammen med barna i noe som heter Lørdagskulhuset som ligger i en statsdel i Uppsala som heter Gottsunda. Jeg elsker barn, så jeg takker bare Gud at han åpnet denne muligheten for meg:) Halleluja!
Ja, ellers så finner vi Bibelskoleelever på mye morsomt sammen:) Grilling, ut å fika, har det gøy hjemme hos hverandre, party's etc...Det er så utrolig herlig å gå Bibelskole, fordi man får et stabilt fundament å stå på i Gud, lærer han å kjenne på dypet, men man får også venner for livet:) Man blir så glad i disse menneskene:-D
Vi er også en del fra Norge her i år også. Folk fra hele Norges land. Jeg har snakket med en fra Stavanger, en fra Karmøy, Mandal osv. De har så herlige dialekter (heheh, men svenskene har litt problemer med å forstå dem da...). Så har vi Cathrine og meg fra sjølve Freksta' da;) Vi er faktisk de eneste fra Fredrikstad dette året:-O Ojojoj...Jaja, livet er herlig. Gud er god, og Linda er glad:-D



2 comments:

Unknown said...

Haha, jaa dialekterna är lite svåra att förstå, men det ordnar sig! =P

Du skriver mycket bra du Linda! Greit!! =) Cya in school tomorrow da! ;P

Lindalur said...

Heeeey Frida!Morsomt at du leser bloggen da:) Du er så dyktig på norsk vettu!!!

Tusen takk vennen!!! See ya