Pages

Tuesday, March 25, 2008

Pappa og mamma har vært gift i 25 år!!!

I dag, tirsdag 25.mars har pappa og mamma vært gift i hele 25 år. Tenk det a, det er ganske lenge. I dag har vi feriet dagen med kake pluss diverse. Hehe, dere er jo åsså blitt besteforeldre. Det har lissom ikke helt gått opp for meg vettu...Når jeg tenker besteforeldre,så tenker jeg 60+. Jaja, dere storkoser dere med det nye barnet da. Artig:-D

Deres store/lille datter er ille glad i dere. Dere er de BESTE foreldre man kan tenke seg!!! Ha en fortsatt fin kveld...Hehe;) Glad du likte hjerteblomsten du fikk mamma). Dere er de beste!!!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Cataleya said...

Hei..sorry jeg kjenner ikke deg..men jeg har sett fra et tidligere innlegg der du skriver sangen:SÅ LENGE JAG LEVER"...vet du hvem som synger den og hvor jeg kan få tak i melodien?..jeg har hørt den før og den er kjempe fin..ungdomskoret har symget den og det var helt rørende..

tusen takk for hele teksten:)

vennlig Hilsen Sara=)

Lindalur said...

Hei Sara!

Så fint du liker sangen, den er kjempebra!!!Jeg vet ikke hvor du kan få tak i melodien. Du kan kanskje søke på youtube, kan jo hende at den finnes der...

Stay blessed!