Pages

Wednesday, March 19, 2008

Hjem til Tuva Sofie


I morgen, torsdag 20/3-08 reiser tante Linda hjem til lille, søte, gulliga, vakre Tuva Sofie:-D Er ho ikke nydelig???:) Kjære tid, har ikke ord for å beskrive hvor vakker ho er, og jeg har bare sett bilder av henne. Åhhh, gleder meg så masse til å holde henne i mine armer. Har ikke klart å konsentrere meg så veldig på andre ting de siste dagene, har tenkt mye på det store miraklet som har kommet til verden. Jeg er så velsignet!!! Jeg har kjøpt baby-klær og en hundevalp til henne (bamse assa). Bamsen er jo nesten større enn babyen da...Hehe;) Åhhh, håper ho ikke glemmer meg når jeg reiser tilbake til Uppsala, men bare vent lille søte du, tante kommer tilbake til sommeren. Da er det ut på tur i barnevogna, på stranda og Linda skal ta så godt vare lille babyen:-D Vi to skal bare bli bestfriends!Du och jag Tuva;) Fra lille Tuva: Du och jag Linda;) Coooooooooming soooooooooooooon.....................

No comments: