Pages

Saturday, March 08, 2008

Åhhh, som jeg elsker deg Jesus!!!

You're fearfully wonderful.
Glorious, unsearchable.
You're simply beatiful.
How I love You!!!
Jeg klarer virkelig ikke å holde for meg selv hvor mye jeg elsker Jesus. Tenk at han gav sitt liv for meg, tok på seg mine synder og mine feil. Det er så STORT!Noen ganger begynner jeg bare å gråte, fordi jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har møtt en så herlig person. Jesus jeg elsker deg!Hvordan kan jeg la være å fortelle om hvor underbar du er?!
Du viser meg kjærlighet hver dag. Din kjærlighet gjennomstrømmer meg!Hver gang jeg skal forsøke å uttrykke hvor høyt jeg elsker deg Jesus, så gjør det så vondt på innsiden, fordi jeg klarer ikke å uttrykke i ord how much I love you. Men Jesus, du kjenner mitt hjerte, du som kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv:-D
Takk Jesus at jeg hver dag kan lære deg bedre å kjenne. Du er best! Du er min frelser, min bestevenn. Når andre mennesker svikter, så er du ALLTID trofast. Du står alltid med åpne armer. Takk Jesus at jeg kan være i din nærhet. Jeg kan komme innfor din trone og bare tilbe og ære ditt navn Jesus. Halleluja!Mitt hjerte fylles av glede hver gang jeg nevner ditt navn. Takk Jesus at din kjærlighet og glede kan stråle gjennom mitt liv til andre mennesker.
Takk Jesus, at når jeg er opptatt av deg og andre mennesker, så ser du til mine behov. Du er så god!Jeg er evig takknemlig for at du har gitt meg evig liv.
I LOVE YOU!!!

2 comments:

Carl Fredrik Ness said...

Herlig, ingenting kan eller har muligheten til å sammenlignes med det himmelen har å tilby! :) Bless!

Lindalur said...

Amen! Kjäre tid, der er så herlig å gå Bibelskole, og bare bli fylt opp av Guds Ord hver dag:-D Og deretter å dele Jesus med andre mennesker!!!

God bless you Calle!