Pages

Monday, March 10, 2008

Linda har ENDELIG blitt tante!!! :-D

For en begivenhet. Min storebror Michael ble pappa i dag kl. 08.48. Han ble pappa til lille Tuva Sofie Andersen Olsen:) Åhhh, Linda har blitt TANTE!!!!!!!!!Jeg er så glad, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Dette har jeg lengtet etter leeeenge;) Tenk at pappa og mamma er besteforeldre. Kjære tid. (Huff, broren min ble pappa før jeg ble mamma...hehe). Jaja, ho skal nok få en kusine en eller annen gang...Linda er bare SÅ overlykkelig akkurat nå. Et Guds under har kommet til verden.


Jeg har allerede forsikret meg status som nanny;) Åhhhh, nå kan jeg kjøpe babyklær. Rosa kjole, sparkebukser, smukker, tåteflasker osv osv....Gleder meg sååååånn til å holde det STORE underet!!! Tante Linda kommer om litt over en uke lille Tuva Sofie. Vi ses!!!


3 comments:

Anonymous said...

See Here or Here

Tabby said...

GRATULERER!!
Ja du kan bare glede deg, det å være tante er en drøm!! Helt fantastisk!! :)
Jeg venter i disse dager på å bli tante for 3. gang, ho er på vei :)
NYT! Og hils GRATTIS til Mickael!! :)
Håper det ellers er bra med deg også!! Klemmer!

Lindalur said...

Hei Tabby! Hehe, takk for det! Ille arti' å väre tante for förste gang da...:-D

Grattis til deg å da:-D Alt er bra med meg, akkurat nå sitter jeg på sykehuset, slutter vakta mi om 2 min;) Hehe...

Masse klemmer!!!!!!