Pages

Wednesday, June 20, 2007

ENDELIG teamtur:-D



På vei til Estland sommeren 2005



Drama på gata



Danserne:-D



Marita synger bandsang. Anette og jeg korer:-)

Bildene over er altså tatt fra teamturen vi hadde sommeren 2005. I år, det vil si i morgen reiser ungdommene på Zoe på team til Kroatia. Vi kjører med buss, det vil si at vi må sove 1 natt på bussen. Kjære tid...42 ungdommer i en buss, åssen skal det gå?! :-O Kommer til å bli arti' det:-D Vi skal være i Kroatia i 10 dager. Opplegget blir på en måte det samme vi hadde i Estland. Vi danser, har drama og synger på gatene, har vitnesbyrd og preker. I år skal jeg være med å danse en dans som heter "Rise up". Jeg skal også synge en bandsang. Sangen heter "Reborn" og er skrevet av Rebecca St. James (en av mine forbilder). Gleder meg masse:-D Jeg har pakket en STOR bag +++ (skulle tro jeg skulle være borte i 3 uker vettø).

Jeg ber om at Gud virkelig må berøre menneskene der nede, slik at de kan få kjenne Hans kjærlighet. Det er så herlig å forkynne evangeliet, og bare vise andre mennesker at vi tjener en Gud som er over alt, og som er full av godhet:-D Here we come, 42 ungdommer som er sprudlende og brennende for Gud!!!

I morra kl. 14.00 forlater jeg Fr.stad, hihi;-D

No comments: