Pages

Sunday, June 10, 2007

Oppdatering fra helga!!!



Hihi, måtte ha med dette bildet. Sykepleier Linda, Malena og Kari Mette:-D



Malena åpner gavene:-)





Bursdagsfest hos Malena (sitter nærmest veggen til venstre)



Michael, Marius og pappa bader:-)





Mor og datter på Storesand




Storesand på Hvaler





En liten oppdatering fra helgens begivenheter: Fredag kveld var jeg i bursdag til min kjære svenske venninne Malena. Vi er åsså ferdige sykepleiere nå:-))))) Vi var samlet noen jenter som spiste og koste oss med go' mat, kaker og masse godis. Ho hadde åsså laga ett flott fruktfat å da, så vi var a litt sunne å;-D Det var en utroli' herli' kveld med masse latter og godt humør (ble mye jenteprat vettø).

Lørdag ettermiddag og søndag dagen jobbet jeg på sykehuset. Til mandag skal jeg begynne å jobbe som sykepleier. Uæææææ, sier jeg bare:-O Neida, vet det kommer til å gå SÅ bra. De tar så godt hånd om meg så!!!

Søndag ettermiddag etter jobben, dro familien ut til Storesand. Badet, grillet og koste oss:-) Vi skulle nemlig feire at jeg er ferdig utdanna sykepleier. Det syns jeg var kjempe kosli'. Storesand ligger på Hvaler: Fredrikstads perle;-) Syden nr. 2 vettø...Vannet var deilig og varmt, tenk nå er sommer'n endelig her:-) Som sagt, en liten oppdatering, men mange bilder...

No comments: