Pages

Tuesday, June 23, 2009

Israel 2009

Israelsreisen sammen med Livets Ord var bare helt utrolig. Vi besøkte først Jerusalem. Vi så steder som Getsemane, Oljeberget, Øvre salen osv. Svante Rumar (en av pastorene på LO) var buss-kaptein på min buss. Vi begynte dagen med lovsang og bønn. Vi hadde morgendusjen-bønnen med Svante (for de som har gått bibelskolen på LO vet hva jeg mener)...hehe:)


Vi badet også i Dødehavet (smurte oss inn med leire), gikk opp og ned Massada (et høyt fjell der Kong Herodes hadde sitt kongedømme), kjørte i båt over Gennesaretsjø, hadde møte med Ulf Ekman midt på vannet, dåp i Jordan - elven osv.


Jeg sov på samme rom som min norske bibelskolevenninne Monica Tornes. Vi var de sprøe, norske jentene på turen hehe;) Man kjenner virkelig salvelse når man er i Israel. jeg var der i fjor også. det er landet som Gud utvalgte. Det er viktig at vi kristne holder oppe dette landet og jødene i bønn. God bless Israel!!!

No comments: