Pages

Sunday, July 20, 2008

Vekkelsen i Lakeland - Florida


Som mange sikkert har hørt om/sett, så er det nå en vekkelse i Lakeland - Florida. Gud utfører mektige tegn og under der borte. Det er så herlig å se alle menneskene som Gud helbreder. Gud setter fri fra ryggskader, lammelser, døve får sin hørsel tilbake og blinde får synet igjen. Til og med døde oppvekkes fra de døde. Når jeg kommer hjem fra jobben, så er det på med tv'n, på med God channel, hvor min Ånd virkelig inspireres:) Jeg jobber jo på et sykehus, og jeg tenker at mennesker kan også bli satt fri der. Noe jeg har lært meg etter å ha gått på bibelskolen på Livets Ord, er at det finnes INGEN begrensning hos min GUD!!! Derfor syntes jeg det passet så bra med bildet av fossen. Når Gud begunner å virke, så bare øker trykket. Som en foss aldri slutter å renne, stopper heller ikke Guds undere opp, amen! Jesus sier: "Hva vil du jeg skal gjøre for deg?" Jesus ønsker å være din og min beste venn, og når vi ber i Jesu navn, så skjer det ting. Jeg lover deg!!! Åhhh, som jeg elsker Jesus. Han er så god, han er alltid med meg overalt hvor jeg går. Han svikter aldri, halleluja:-D :-D

No comments: