Pages

Sunday, July 06, 2008

Se så søt ho er:-D :-D


Tante Linda har kjøpt sommerklær til lille snuppa:-)



Åhhh, som jeg elsker den lille bebisen;)


Tante Linda og Tuva Sofie koser seg med grillmat...hehe:) Tuva har på seg Hello Kitty capsen sin. Så tøff vettu:-)



Nå som jeg er tilbake i Fr.stad for sommeren, har jeg flere muligheter til å være sammen med min lille vakre, gullige og herlige niese Tuva Sofie. Den 10.juli er ho 4 mnd. Kjære tid, som tida flyr:-O Ho blir bare søtere og søtere (hehe, men ho har veldig vakre foreldre da). Ho ler og er så fornøyd, og da blir tante veldig glad. Det kommer til å bli vanskelig å dra fra henne i slutten av august. Da reiser jeg jo tilbake for andre året på Bibelskolen i Uppsala. Uææææææææ:-O Men jeg får nyte tiden jeg har med henne denne sommeren...Jeg leker veldig mye med henne, jeg vil jo IKKE at ho skal glemme meg. Tuva glemmer ikke tanta si ho...Neida;) Du er så gullig lille snuppemor. Tante Linda er SÅ GLAD i deg. Du er en Guds gave til verden!!!


6 comments:

Johan said...

Hehe, on the first picture you are so black!

You haven't shown us Tuva when we were there!

Lindalur said...

Hello Yohan!

What a surprice to see you here...They are here mostly in the weekends.

Yeah, I looked a little browner on the first picture.

See you in Uppsala!

Johan said...

Yeah, don't know what I am doing here. I can't even read your blog HAHA!

They are here mostly in the weekends? You mean visiters on your blog? Or baby tuva at your place?

Lindalur said...

Can't you read my norwegian???Hehe...Yes Tuva always reads my blog. No they visit us in the weekends, because her father (my brother) is working so much. She is so cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johan said...

Aha, I see! How many times are you babysitting her then? Pretty much isn't it?

Lindalur said...

I'm not babysitting her so often. I want to be with her as often as I can during this summer, cause I'm soon leaving her:( Maybe I'll ask to babysit her this Friday,cause I have free from work.

Hope she doesn't forget me. No,no,no;)