Pages

Tuesday, July 03, 2007

Bilder fra teamturen



Teamet i røde trøyer



Her synger jeg bandsangen min "Reborn"





Drama: Henriette spiller hovedpersonen som fristes av ulike ting




Det herlige koret som jeg er SÅ stolt av! det var til og med to mannfolk i koret vettu (Ruben og Aksel). Boypower;-D




Her står jeg i midten av 2 jenter jeg ble kjent med. De heter Carla (venstre) og Silvia (høyre). De tilhørte en menighet i Zagreb




Her danser vi til sangen "Rise up"




Bilde av Cathy og meg. Vi skal ned til sentrum i Split å shoppe



Cathy og jeg drikker kaffe. Kjære tid...vet jeg liker kaffen svart assa, men det får være grenser:-O





2 comments:

Anonymous said...

Så gøy å se bilder fra turen!!!! :)

Lindalur said...

Arti' med bilder vettu:-D Jeg tok rundt 400 bilder, Knips, knips...