Pages

Monday, January 19, 2009

Visum-HURRAAAAAAAA:-D

Halleluja, i helga fikk Cathrine og jeg visum til India. Vi var og hentet det i Fredikstad da, så vi måtte kjøre 6 timer til Norge, men da fikk jeg jo også hilse på venner og familie igjen da:-) Åhhhh, jeg er så glad for at det meste er i boks nå før Indiaturen. Jeg har tatt alle vaksiner, reiseforsikring har jeg fixet, og VISUM er lagret i Linda's røde pass;-)
Kjære tid, jeg begynner å merke "pirringen" nå assa, mindre enn en måned til vi reiser til INDIA:-O Det kommer å bli så spennende!!!

1 comment:

Blogghelande said...

Underbart att det har gått så bra.
Det är alltid trevligt att träffa vännerna sina. Särskilt om man bor i ett annat land.

Det ska bli roligt att höra om allt som hänt där nere. Men du kanske kan berätta mer då du kommer tillbaka?