Pages

Tuesday, January 27, 2009

Hva skulle man gjort uten gode venner???!!!


Siden lørdag har jeg ligget syk i influensa. Jeg skulle jobbe helgen, men måtte dra hjem kl. 12.00 på lørdag fra sykehuset, da jeg fikk feber osv. Jeg har sovet SÅ utrolig mye disse siste dagene, at det er bare helt utrolig:-O Man føler seg jo litt alene når man er syk, og selv om man snart er 24 år, så sier man ikke "nei takk" til litt oppmerksomhet. Det var derfor veldig kosli' da venner og familie ringte og sendte meldinger. I dag fkk jeg også 2 gaver av 2 bibelskoleelever, Tone og Frida. Jeg måtte bare ta bilde av tingene jeg fikk. Jeg EEEEELSKER jo bare Hello Kitty stæsj, og det var akkurat det jeg fikk. Naaaaw, dere er så gode assa:-D Det er så godt å tenke på at mennesker bryr seg når en ligger der og ikke er helt i form! Hva skulle man gjort uten venner, sier jeg bare??? Dere er så verdifulle, Guds gaver:) Jeg er mye bedre nå da, så i morra skal jeg nok klare å komme meg på bibelskolen. Det er legedom i Jesu navn vettu!

No comments: