Pages

Sunday, February 24, 2008

Litt skriverier igjen...

Min tyske venninne Agnes og jeg er nå tilbake fra vakre Fredrikstad. Sandra og Helen kommer i kveld. Kjære tid, syns ikke jeg gjør annet enn å kjøre fram og tilbake til Norge-Sverige jeg;) Iallefall, det var veldig koselig å komme hjem en tur da! Få litt oppmerksomhet fra venner og familie...Hehe;-)


Agnes bodde hos Sandramandra-snuppa, men vi og vår kjære venninne Cathrine fant på ting sammen da. Vi drog bla over grensa til Sverige (Nordby), måtte jo lissom vise Agnes det vettø. Vårt "harry-sted"...Så drog vi opp til festningen i Halden, og Linda fortalte om alle sine slektinger som hadde giftet seg på festningen (så interessant for de andre lissom)...Fikk nesten litt bryllupsfeber jeg da assa;) Særlig når det er flere og flere av mine venner som får seg kjærester, og noen tar også skrittet og gifter seg!Når er det min tuuuuuur??? :-O Neida, nå skal jeg slutte her!!!


Linda jobbet åsså en del på sykehuset i Fredrikstad da, må tjene litt norske penger vettu. Kanke si at jeg tjener såååå mye i Sweden. Skal nok ta en prat om dette lønn-greiene med missis boss på Akkis ja;) Hehe, Linda in action:-D


Ellers er jeg veldig takknemlig som har Gud til Far, han hjelper meg alltid gjennom min vandring i livet!!! Uten han vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Gud er virkelig god!Han står der alltid med åpne armer, selv når vi ikke er så snille. Halleluja!!!!

No comments: