Pages

Sunday, February 17, 2008

Hehe, Linda er så flink med sine oppdateringer vettø;)

Jada, jeg skulle lissom bli litt flinkere med mine oppdateringer, men ehhh...Iallefall, nå befinner Linda, Sandra og vår tyske venninne Agnes seg i Fredrikstad. Vi kom hjem fra Upps. fredag 15.feb, altså i overigår. Takk, Sandra at du kjørte mesteparten av veien (sånn at jeg kunne ligge å sove i baksetet) ;)


I går var jeg i bryllup til mine kjære venner Lisa Davidsen og Simon Henriksen, som nå har blitt ett og heter Henriksen til etternavn. De sa JA til hverandre, naaaw:-D Linda ble så glad da jeg så at de hadde pyntet med samme grønnfarge jeg hadde på min kjole. Lisa var nemlig fast bestemt på å ha et grønt-bryllup...hehe;) Gratulerer så mye turtelduer. La kjærligheten vokse og bli sterk! Jada, man får lissom litt sånn snart-gifte-meg jeg åsså-følelse når man er i bryllup. Men, men jeg får vel vente litt til vel. Kjekt å gifte seg med den rette lissom, en fordel!


I kveld skal jeg på møte på Zoe, gleder meg til det. Adios så lenge, and stay blessed:-D !!!

2 comments:

Anonymous said...

Godt med en update snuppa;) Bare fortsett med det når du drar tilbake til Uppi... Vil jo høre hva som skjer der borte ;)

Stor klem!!!!

Lindalur said...

I'll try my best:-D