Pages

Sunday, December 02, 2007

Tolken Linda



Linda i tolkebåsen



Her inne sitter vi og tolker

Nå har jeg bestått alle prøvene, så i slutten av desember får jeg mitt diplom (sertifikat) på at jeg har gått tolkekurs. Nå tolker jeg både her og der. Tolker nesten hver dag under morgenbønnen på bibelskolen. Arti' :) Utrolig gøy å tolke morgendusjen til Svante Rumar (han ber på en spesiell måte se...) Men wow, for en salvelse man kjenner når man sitter inni båsen og tolker. Det er akkurat som om det er jeg som forkynner vettu!!! Bra øvelse da...Jeg tolker noen ganger på bønnemøtene etter bibelskolen og noen ganger på ungdomsmøtenene på fredagene. Jeg har ikke tolket ett helt møte ennå da (det blir litt for langt).

4 comments:

Anonymous said...

Hei snuppa!!!! Så artig med tolking da!:)Kan tenke meg at du stortrives der borte.. Jeg har kommet meg hjem til Norge med flyttelass og begynt jobbe på Kriho hos ho Tabita og pusser opp hus på Greåker sammen med min kjære!!!! Gud er god! Alt har liksom lagt seg til rette :)

Ses til JUL!!!!!

Lindalur said...

Hei hei!!!Ja stortrives med stor S;) Velkommen til Noreg da!!!

Jeg kommer hjem fred. 21.des. Gleder meg til å feire jul i fedrelandet vettu...

Lykke til med opppussing da, så ses vi snuppa:-D

cucca said...

Wow va roligt att se dig in action :) preach it, eller ja translate it...
Oh what am I saying! Preach it!

Hehehe....

God Bless

Lindalur said...

I will preach it AND translate it:-D Yahooooo;)