Pages

Sunday, December 23, 2007

Noreg, Noreg vårt fedreland!

Ja, nå er Linda tilbake i Norge igjen. Har ikke vært i Norge siden slutten av august vettu:-O Sandra og jeg kjørte bil sammen hjem, og det var en utrolig spennende og adventorous tur (mildt sagt)...Hehe;) Jaja, hovedsaken er at vi er levende, og trygt bevarte! Åhhhh, Norge jeg har savna deg så veldig, eller Fr.stad har jeg vel egentlig savna da, og familien og alle mine venner...Sandra og jeg sang faktisk nasjonalsangen da vi kjørte over vetatoppen. "Ja, vi elsker dette landet..." Det var så deilig å spise norsk rugbrød, drikke norsk kumelk fra tine osv, osv. Åhhh, norsk RØMME, wow! Hadde nesten glemt den smaken der du...Men, etter å ha vært i Norge i 1 dag, så føles det jo ut som om jeg ikke har vært borte i det hele tatt. Eller, det føles ut som om jeg har vært borte på en langhelg, het utrolig assa! Jeg har jo faktisk vært borte i nesten 4 måneder!!! Nå skal jeg være hjemme frem til 4.januar, så "susær" det mot det store utland igjen;) Skolen begynner igjen den 7.januar. Thohooooo:-D



GOOOOOOOD JUL ALLE SAMMEN:-D :-D

4 comments:

Sandramandra said...

Den tåka var ille tjukk jah...! Er rart å være hjemme igjen jah... At det er så lenge sia, men alikevel så føles det så kort! Merkelige greier det der...

Sandramandra said...

Forresten, god jul honey! Litt på etterkudd da. Men jeg har jo sagt det på forskudd også!

Lindalur said...

Halla på du Sandra!

Ja, ille deilig å cvære hjemme i Freksta' igjen lissom, preke litt sånn dialekt åssåvidere;)

Ha en fortsatt GOD JUL snupp:)

Sandramandra said...

Mhm! Etter en liten langhelg i Sverige, så må jeg si at det er deilig å komme tilbake og kunne preke sånn dærre dialekt igjen ja!!!